Pages

Monday, August 26, 2019

שב"כ בהודעה חריגה: "הפרסומים על תפיסת רוצחי רנה שרב אינם על דעתנו" - ישראל היום

שב"כ בהודעה חריגה: "הפרסומים על תפיסת רוצחי רנה שרב אינם על דעתנו" - ישראל היום

בעקבות דיווחים שונים וציוצים ברשת כי נתפסו החשודים שביצעו את הפיגוע סמוך לדולב ביום שישי שעבר במעיין דני בו נרצחה רנה שנרב, פרסם בצהריים שב"כ הודעה חריגה בה ביקש להפסיק מידע שאינו מוסמך בנושא.

בהודעה נכתב כי "הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב"כ אשר אמון על החקירה.  חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה". 

עוד בנושא:

מוקדם יותר שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, צייץ כי נעצרו המחבלים שביצעו את הפיגוע סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה אזרחית ישראל, רנה שנרב ז"ל.

כלי התקשורת הפלשתינים דיווחו היום כי שני פלשתינים נעצרו בפעילות נרחבת של צה"ל בכפר כובאר, מצפונית לעיר רמאללה. הדיווחים קשרו את המעצרים לחיפוש אחר רוצחי רנה שנרב ז"ל. 

על פי הדיווחים, שני הפלשתינים שנעצרו בכובאר הם תושבי העיירה עין קיניא, הסמוכה ליישוב דולב בו בוצע הפיגוע. על פי חלק מהדיווחים השניים הם אחים. 

עימותים בין כוחות הביטחון למתפרעים פלשתינים פרצו בכפר במהלך המעצרים ועלי פי דיווחים של כלי תקשורת פלשתינים, כמה מתפרעים נפצעו באורח קל בעימותים. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרד רה"מ להביא לאישור בוועדת התכנון הקרובה הקמה של שכונה חדשה בדולב, בה יוקמו כ-300 יחידות דיור חדשות. ראש הממשלה נתניהו כתב בהודעה כי: "נעמיק שורש ונכה באויבינו. נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות".

Let's block ads! (Why?)



2019-08-26 08:59:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjg1Njcz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment