Pages

Saturday, August 3, 2019

דיווחים: עשרות הרוגים ופצועים באירוע ירי בטקסס - סרוגים

דיווחים: עשרות הרוגים ופצועים באירוע ירי בטקסס - סרוגים

דיווחים: עשרות הרוגים ופצועים באירוע ירי בטקסס

  זירת הירי בטקסס (צילום: מתוך טוויטר)

אירוע ירי שהתרחש כעת במרכז הקניות "סיאלו ויסטה" בעיר אל פאסו שבטקסס הותיר לפחות 20 בני אדם פצועים ומספר הרוגים- כך דווח בכלי התקשורת במדינה. על פי הדיווחים, בין הפצועים נמנים לפחות ארבעה ילדים. הפצועים הועברו לטיפול רפואי בבתי החולים באזור.

גורמי ממשל מקומיים אמרו כי בזירה פעלו כמה יורים במקביל, כשהחשש הוא שמדובר באירוע טרור עם מספר הרוגים גבוה. שלושה בני אדם נעצרו עד כה בחשד למעורבות באירוע, אך במשטרה מעריכים כי חלקם עדיין נמצאים באזור והזהירו את התושבים שלא לצאת מביתם ולהתרחק מהאזור.

אירוע הירי הנוכחי הינו השלישי שמתרחש השבוע בארה"ב. ביום שני האחרון נרשם אירוע ירי בפסטיבל "גילרוי גרליק" בקליפורניה, כאשר אדם חמוש פתח באש לעבר הנוכחים בפסטיבל האוכל המסורתי. ארבעה אנשים נהרגו באירוע, ו-12 נוספים נפצעו.

עוד באותו נושא

ירי בארה"ב: יהודי נפצע במיאמי, הרוגים בקליפורניה

עדי ראייה סיפרו כי שמעו פיצוצים חזקים, כשאחריהם אנשים החלו לרוץ לכל עבר. "בהתחלה חשבתי שמדובר בזיקוקים, אבל אז ראינו בחור עם בנדנה עטוף סביב הרגל שלו כי הוא נפצע ודימם קשות" סיפרה אווני רייס בראיון לחדשות סן חוזה. "אחרי זה ילד קטן נפגע על האדמה, ונהיה בלגן שלם. אנשים זרקו שולחנות וחתכו גדרות כדי לצאת".

כמו כן, ביום ראשון האחרון אדם יהודי נורה מחוץ לבית הכנסת "Young Israel" בצפון העיר מיאמי ביץ'. על פי הדיווחים, האירוע התרחש בשעות הערב (לפי שעון מקומי), בזמן שהיהודי עשה את דרכו לבית הכנסת לתפילת מנחה. עדי ראייה סיפרו למשטרה כי מכונית שחורה שנסעה בכביש חלפה על פני הגבר בן ה-69, ואחד מנוסעי הרכב ירה לעברו. במשטרה המקומית הודיעו כי פתחו בחקירת האירוע, כאשר הכיוון המרכזי של החקירה הוא שמדובר בפשע שנאה על רקע אנטישמי. הקרבן נפצע קשות ברגלו והועבר לבית החולים הסמוך- שם זכה לטיפול רפואי.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-03 18:48:05Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5QFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzYxNDgyLSVENyU5MyVENyU5OSVENyU5NSVENyU5NSVENyU5NyVENyU5OSVENyU5RC0lRDclQTIlRDclQTklRDclQTglRDclOTUlRDclQUEtJUQ3JTk0JUQ3JUE4JUQ3JTk1JUQ3JTkyJUQ3JTk5JUQ3JTlELSVENyU5NSVENyVBNCVENyVBNiVENyU5NSVENyVBMiVENyU5OSVENyU5RC0lRDclOTElRDclOTAlRDclOTklRDclQTglRDclOTUlRDclQTItJUQ3JTk50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment