Pages

Sunday, September 29, 2019

לקראת החג: אלו העומסים הצפויים בכבישים - ישראל היום

לקראת החג: אלו העומסים הצפויים בכבישים - ישראל היום

אגף התנועה של משטרת ישראל פרסם היום (ראשון) את מפת העומסים הצפויה בכבישי לקראת ערבי חגי תשרי ובמהלך החגים וחול המועד סוכות. 

במקביל פורסם עדכון ממרכז השליטה של האגף לפיו קיימים עומסים נכון לשעה זו (12:05) בכבישים הבאים:

צפון- כביש 90 לדרום מחניים-ראש פינה, כביש 70 לצפון אליקים-עין תות, כביש 79 לצפון גילעם-קרית ביאליק.

מרכז- כביש 57 למערב בית ליד -נתניה, כביש 4 לדרום יבנה-אשדוד, כביש 20 לצפון גלילות-שבעת הכוכבים. 

מאגף התנועה נמסר: "ימי החג וחול המועד הינם ימים המאופיינים בתנועה ערה ובמטיילים הנוהרים אל אתרי הנופש, הפארקים, חופי הרחצה ומוקדי הבילוי.לפיכך, מאות שוטרים ומתנדבים מאגף התנועה יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ וינהלו את התנועה בצירים ובצמתים הראשיים, שנמצאו כמשפיעים ביותר על התנועה, על פי ניתוח שבוצע על ידי מחלקת המחקר של אגף התנועה, בהסתמך על ניסיון העבר".   

מתוך אתר משטרת ישראל 

בנוסף ציינו במשטרה כי במהלך צום גדליה (02.10.19) צפויים מתפללים רבים להגיע לירושלים ולכותל המערבי, והמשטרה תיערך לשם כך בכוחות מתוגברים בכדי לשמור על הסדר הציבורי והביטחון של המתפללים והמבקרים באזור.

עוד נמסר מהמשטרה: "במהלך תקופה זו, אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים, יתפרסו במקומות הקדושים, באתרי הבילוי, בפארקים, בחופי הרחצה ובכבישים על מנת לתת מענה למאות אלפי המטיילים ולשמור על הסדר והביטחון, לפעול להכוונת התנועה בכבישים ולהזרמתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח. 

לקראת החג פרסם משרד הבריאות תזכורת לארבעה הנחלים בצפון שעדיין סגורים לרחצה בשל חשש לזיהום: נחל ג'ילבון, משושים, אל על וזאכי. בארבעת נחלים אלו בדיקות הצביעו על כמות חידקים חריגה, ועל כן הכניסה אליהם נאסרה זמנית. המשרדים ממשיכים בדיגום ובמעקב, וקוראים לציבור להישמע לשילוט במקום ולהוראות. 

נחל ג'ילבון. אסור זמנית לרחצה // צילום: אייל מרגולין 

בתוך כך, הבוקר פרסם דובר צה"ל כי בהתאם להערכת המצב הביטחונית ולהנחיית הדרג המדיני יוטל סגר כללי על אזור יהודה ושומרון וייסגרו המעברים ברצועת עזה במהלך חגי תשרי. בראש השנה הסגר יחל מיום ראשון, כ"ט באלול התשע"ט, 29 בספטמבר 2019, בחצות (בלילה שבין שבת לראשון). פתיחת המעברים והסרת הסגר עתידה להתבצע ביום שלישי, ב' בתשרי התש"פ, 1 באוקטובר 2019, בחצות (בלילה שבין שלישי לרביעי).

Let's block ads! (Why?)



2019-09-29 08:33:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk1ODg50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment