Pages

Saturday, August 17, 2019

צה"ל ירה לעבר חמושים שהתקרבו לגדר בגבול הרצועה - וואלה!

צה"ל ירה לעבר חמושים שהתקרבו לגדר בגבול הרצועה - וואלה!

צה"ל ירה לעבר חמושים שהתקרבו לגדר בגבול הרצועה; הפלסטינים: כמה נהרגו
.

מתיחות בגבול רצועת עזה - כל הפרטים

  • כוח צה"ל פתח בירי לעבר חשודים שהתקרבו לגדר הגבול
  • כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים על הרוגים מהצד הפלסטיני
  • מוקדם יותר זוהו שלושה שיגורים מרצועת עזה לישראל
  • שרידי רקטה נפלו בבית בשדרות, אך לא היו נפגעים

כוח צה"ל פתח הלילה (ראשון) בירי לעבר חשודים שהתקרבו לגדר הגבול ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "כוח צה"ל זיהה מספר חשודים חמושים בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. מסוק קרב וטנק של צה"ל ירו לעברם". על פי החשד, ארבעה חשודים התקרבו למקום ובתגובה פתחו נגדם הכוחות בירי. מכלי תקשורת פלסטיניים עולה דיווח על הרוגים בתקרית מהצד הפלסטיני.

התקרית מגיעה לאחר שנשמעו התרעות צבע אדום בשדרות וביישובי עוטף עזה, בעקבותיהן אישר דובר צה"ל כי זוהו שלושה שיגורים מרצועת עזה לשטח ישראל. שניים מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. תושבים דיווחו כי שרידי רקטה נפלה בשדרות.

בעיריית שדרות מסרו כי "בהמשך לדיווחים על שיגור רקטה לעיר שדרות, דווח על פגיעת רסיס של טיל בחצר של בית. לא ידוע עדיין אם מדובר ברסיס של הרקטה או של המיירט, אין נפגעי גוף". במועצה האזורית שער הנגב הבהירו כי בשלב זה אין הנחיות מיוחדות לתושבים.

גם בערב שישי האחרון נשמעה התרעת צבע אדום באזור, לאחריה אישר צה"ל כי שוגרה רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. בתגובה, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הלילה. צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

(עדכון ראשון: 00:02)

Let's block ads! (Why?)



2019-08-17 21:38:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNTM3MTDSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment