Pages

Friday, August 23, 2019

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה - וואלה!

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה - וואלה!

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה שחור"
באדיבות המשפחה

איתן שנרב, שנפצע בינוני בפיגוע במעין ליד ההתנחלות דולב, שבו נרצחה גם בתו רינה, סיפר אחר הצהריים (שישי) כי "הכול היה שחור" אחרי הפיצוץ. הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם יחד עם בנו, דביר, שנפצע קשה. המחבלים טרם נתפסו.

"מקווה לרפואה שלמה לבן שלי", שחזר שנרב ממיטת בבית החולים. "אני מרגיש בסדר, יש לי רק רסיס תקוע בבטן שהרופאים מתלבטים מה לעשות איתו, ושבר באגן. אני זוכר שניסינו להכנס למעיין דני. התקשרו למוקד ואמרו שאפשר להכנס. חנינו בחניון למעלה. התחלנו לרדת למטה, וקרוב למעיין היה מטען צד. הכול היה שחור, ואני שומע את דביר צועק לי, ואני צועק לרינה, אבל הסתכלתי למטה וראיתי אותה לא בחיים".

האב הוסיף כי "אנחנו צריכים לשמור על המשפחה" אחרי הפיגוע הקשה. "עשיתי לו חוסם עורקים עם הציצית", אמר. "בהתחלה רציתי לחשוב שזה חלום, אבל כשראיתי את רינה הבנתי שצריך לעשות משהו. דביר אמר לי, 'קודם כל נהיה חזקים'. אנחנו נשמור על תורת ישראל וארץ ישראל וביחד נתקדם הלאה. נתתי לרינה נשיקה ואמרתי לה שנדאג שנהיה חזקים.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-23 14:36:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMDg2NDPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment