Pages

Wednesday, August 14, 2019

50 הדקות בחניון שהסתיימו ברצח - וואלה!

50 הדקות בחניון שהסתיימו ברצח - וואלה!

ב-14:06 אופיר חיפש חניה. ב-14:56 נקבע מותו: 50 הדקות בחניון שהסתיימו ברצח
צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

בתום דיונים שהתקיימו לאורך שבועיים, הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום בגין רצח בכוונה נגד ויקטור קטן, שירה למוות באופיר חסדאי בחניון ברמלה בסוף החודש שעבר. המסמך שהגישה הפרקליטות בתום חקירת המשטרה שופך אור על התקרית, שנמשכה דקות אחדות, אך השלכותיה על משפחת חסדאי רבות, והיא עלולה לשלוח את קטן למאסר עולם. על פי התגלגלות האירועים, ניתן להבין כיצד ריב על חנייה, מחזה שאינו נדיר בישראל, עלול להתגלגל עד לכדי מוות.

בשעה 14:06, על פי החקירה, הגיעו קטן ואשתו מוניקה לחניון בקניון עזריאלי שברמלה ברכב השברולט שברשותם והחלו בחיפוש חנייה. במקביל, הגיעו לקניון חסדאי ואשתו דקלה יחד עם שתי בנותיהם ברכב המזדה שברשותם, וחיפשו גם הם חנייה.

ארבע דקות לאחר שהגיעו, יצאה מוניקה קטן מהרכב והחלה לחפש חנייה, במקביל לבעלה שהמשיך לעשות זאת ברכבו. בשלב מסוים, על פי כתב האישום, מצאה חנייה בשורה 12 בחניון. בסמוך לכך, גם בני הזוג חסדאי הבחינו בחנייה הפנויה והתקדמו לעברה עם רכבם. קטן בינתיים הספיק להגיע לחנייה, והחנה את רכבו כאשר הוא חורג מהקווים המסמנים את גבולות החנייה.

בשלב זה, על פי החקירה, יצא הנרצח מרכבו, התקרב למוניקה שעמדה מאחורי השברולט, וצעק לעברה "למה חניתם בשתי חניות?". בין השניים התפתח דין ודברים, במסגרתו הכתה קטן את חסדאי באמצעות תיקה. "מה את מרימה עליי ידיים", צעק, והדף אותה בידיו. בתגובה, קטן נפלה על רצפת החניון ואופיר התרחק חזרה לרכבו.

הנאשם קטן הבחין במתרחש בעודו ברכבו. הוא יצא ממנו ועמו תיק ובו כלי הנשק שברשותו, ברישיון - אקדח מסוג ברטה ובתוכו מחסנית מלאה בכדורים. הוא הניח את התיק על תא המטען של רכבו, התקרב לחסדאי וצעק לעברו: "למה אתה מרביץ לאשתי?". הוא פנה שנית לעבר השברולט, פתח את רוכסן התיק, ושלף את האקדח.

קטן התקרב לחסדאי, שעוד עמד בסמוך לרכבו. בלא כל אזהרה, לשון הפרקליטות, ומבלי לומר דבר, כיוון קטן את נשקו לעבר חסדאי וירה בירכו הימנית מטווח קצר. "מה אתה יורה בי?", זעק חסדאי, כשהוא עוד עומד על רגליו. בשלב זה צעקה אשתו של קטן לבעלה שיעצור, אולם היא לא הקשיב לקריאותיה. במקום זאת, הוא כיוון את האקדח לפלג גופו העליון של חסדאי וירה לחזהו. הקליע פגע בריאותיו ובלבו, ולמעשה הרג אותו. "הנאשם ביצע את הירי המתואר לעיל בכוונה לגרום למותו של אופיר", נכתב באישום.

חסדאי התמוטט כתוצאה מהירי ואיבד את הכרתו. בחלוף כמה דקות הגיעו לזירה כוחות משטרה ומגן דוד אדום. הם ביצעו בחסדאי פעולות החייאה והובילו אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו בשעה 14:56, 50 דקות מזמן הגעת שני הזוגות לחניון.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-14 10:52:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNTMyMTHSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment