Pages

Tuesday, August 13, 2019

חבולה, קשורה בצווארה וצואה על גופה: הוארך מעצר ההורים מלוד החשודים בהתעללות - ישראל היום

חבולה, קשורה בצווארה וצואה על גופה: הוארך מעצר ההורים מלוד החשודים בהתעללות - ישראל היום

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בצהריים בשישה ימים את מעצרם של זוג ההורים מלוד, החשודים בהתעללות בבתם בת החמש, שנמצאה על ידי המשטרה אמש, כשהיא לבדה בביתה וקשורה באמבטיה.

האב טוען כי אומנם הוא מודה בהזנחת הילדה לכמה שעות, אך מכחיש כי פגע בה או קשר אותה. האם טענה כי ייתכן שגנב פרץ לבית וביצע את המעשה, שכן לדבריה היא גילתה כי חסר כסף ותכשיטים בבית. המשטרה בין היתר תגבה עדות מהילדה באמצעות חוקרת ילדים. הילדה תעבור גם בדיקה רפואית מקיפה.

בדיון הציגה המשטרה לשופט את התמונות שצולמו בזירה, שם נראית הילדה קשורה, חבולה ועם צואה על גופה. הילדה נמצאה בעת פריצה לבית על ידי השוטרים, עקב דיווח של עובר אורח על שמיעת קולות בכי וצעקות. היא נמצאה חבולה וקשורה בצווארה ובידיה באמבטיה.

נבדק מדוע הילדה אינה רשומה

ההורים מסרו עדות בחקירתם הראשונית ומכחישים את המיוחס להם. לטענתם, השאירו את הילדה בבית כשהיא ישנה ולא יודעים מדוע נמצאה כך. בינתיים, בדיקה ראשונית מעלה כי הילדה לא רשומה במרשם האוכלוסין. המשטרה בודקת אם מדובר בילדה שנולדה בתחום הרשות הפלשתינית וייתכן שרשומה שם.

באגף הרווחה בלוד הסבירו כי המשפחה אינה מוכרת להם והמקרה נודע להם עקב החקירה המשטרתית והגעת הילדה לבית החולים אסף הרופא, שם עברה טיפול רפואי כשמצבה קל.

"אנשים טובים באמצע הדרך". צעצועים שנתרמו לילדה // צילום: בית החולים שמיר, אסף הרופא

כשהשוטרים הגיעו, ההורים לא ידעו "להסביר" מדוע הילדה קשורה. לדבריהם, הם נעדרו מהבית לפחות משעתיים. האב בחקירתו הוסיף כי הם נסעו עם שלושת ילדיהם האחרים לים והשאירו את הילדה ישנה. לדבריו, חבר התקשר אליו והודיע לו להגיע הביתה כי הילדה בוכה. ההורים, בני 36 ו-41, הכחישו כאמור התעללות. הרווחה הוכנסה לתמונה והעבירה לדודם את שלושת ילדי המשפחה האחרים - בני שנתיים, שלוש וארבע.

בדיון בבית המשפט הוסיפה המשטרה כי האב הודה בחקירתו בהזנחה של שנים. "בחקירה התברר כי הילדה הושארה כמה שעות ולא שעתיים, וכן כי החשמל בבית היה כבוי, ייתכן עקב מעשה ידיו של החשוד. האם מכחישה התעללות או הזנחה, אך הודתה כי יצאו לטייל".

השופט זכריה ימיני קיבל כאמור את בקשת המשטרה והורה להאריך את מעצרם. "ראיתי את התמונות, הן מזעזעות. לא יכול להיות שהמצב הזה היה מהרגע שההורים יצאו מהבית עד שמצאו אותה". הסנגורים הסבירו כי הילדה אינה רשומה, מאחר שהאם תושבת השטחים. קרוב משפחה הוסיף כי מדובר בבתה של האם מיחסים קודמים והמשטרה בודקת מידע זה.

במקביל, לבית החולים אסף הרופא, שם נמצאת הילדה, הגיעו אנשים ותרמו בגדים וצעצועים לילדה. "אלפי תודות לכל האנשים טובי הלב, עלומי השם, אשר באו ותרמו בגדים וצעצועים מיוזמתם האישית. אנשים טובים באמצע הדרך", נמסר מבית החולים.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-13 12:04:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjgyMzIz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment